Selasa, 29 Januari 2013

Ceramah Perdana Sempena Maulidur Rasul Oleh Habib Ali Zaenal Abidin

Asalamualaikum wbt

Semalam 28hb Januari 2013, Habib Ali Zaenal Abidin telah sudi datang ke Masjid Bandar Bukit Puchong untuk menyampaikan ceramah beliau yang bertajuk " Rasulullah Pembawa Pendamaian" sebagaimana seperti yang saya maklumkan sebelum ini di dalam posting saya yang terdahulu.

Pada malam tersebut saya sempat mengambil video ceramah beliau dan insyallah sekiranya ada rezeki saya akan upload di dalam blog ini untuk perkongsian bersama.  Alhamdulillah ceramah beliau telah mendapat sambutan yang amat menggalakkan daripada para jemaah, sehinggakan ruang solat utama masjid dipenuhi oleh para jemaah untuk mendengar ceramah beliau.

Bagi para pembaca yang ingin mengetahui perkembangan program-program yang di adakan oleh Masjid Bandar Bukit Puchong, anda bolehlah lawati fanpage masjid di http://www.facebook.com/MASJIDBBP/

Di sini saya sertakan beberapa keping gambar yang sempat di rakamkan pada malam tersebut untuk tatapan para pembaca yang saya kasihi sekelian ;











Tidak ada komentar:

Posting Komentar