Jumat, 06 Mei 2011

Tajuk Baru ?

Asalamualaikum wbt.

Sidang pembaca yang saya kasihi sekalian, mudah-mudahan anda serta keluarga anda sentiasa berada di dalam keadaaan sihat dan dirahmati Allah sentiasa.

Terlebih dahulu saya memohon maaf kerana agak lewat membuat posting artikel-artikel baru di dalam blog ini. Ini adalah kerana buku-buku rujukan saya telah disusun semula oleh isteri dan anak-anak saya semasa ketiadaan saya, menyebabkan saya mengambil sedikit masa untuk mencari semula buku-buku tersebut dan di samping itu pada tahun ini juga saya agak sibuk dengan kerja dan antara sebab utama saya tidak dapat update blog saya adalah kerana, anak saya yang kecil sekali sudah pandai main komputer. Setiap kali saya buka komputer, dia pun sibuk juga suruh saya buka youtube nak tengok "funny animals" jadi macamana saya nak update blog.

Apapun saya sekarang tengah memikirkan tajuk baru untuk di ketengahkan ke dalam blog ini dalam sedikit masa lagi insyallah. Cadangnya mungkin selepas tajuk "Apa Itu Hadis" di selesaikan.

Mudah-mudahan Allah memberikan kekuatan kepada kita semua di dalam mencari ilmu dan memartabatkan ilmu di samping diletakkan kita di atas jalan yang diredhaiNya. Amin.

Sekian, wasalam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar