Kamis, 05 Juli 2012

Masjid Bandar Bukit Puchong


Asalamualaikum wbt.

Baru-baru ini saya ada membuat posting mengenai laman blog dan juga Fanpage Masjid Bandar Bukit Puchong sekiranya ada sesiapa yang ingin mengikuti perkembangan Masjid Bandar Bukit Puchong maka bolehlah rujuk kepada URL tersebut.

Ada yang bertanya, adakah saya mempunyai masalah dengan pihak masjid kerana membuat posting berkaitan dengan aktiviti-aktiviti yang Masjid Bandar Bukit Puchong adakan.  Jawapannya, tidak ada sama sekali malah pihak Masjid Bandar Bukit Puchong memberikan galakan dan sokongan lagi kepada saya di dalam menghebahkan aktiviti-aktiviti yang pihak masjid jalankan. 

Posting saya mengenai aktiviti MBBP tidaklah secara menyeluruh kerana saya hanya mengambil program-program yang tertentu sahaja untuk di masukkan kedalam Blog Warkah Nizam ini, sebenarnya ada banyak lagi program yang telah dan akan diadakan oleh pihak MBBP.  Cumanya jika saya membuat liputan penuh segala aktiviti MBBP takut-takut Warkah Nizam akan bertukar pula menjadi Blog Warkah Masjid Bandar Bukit Puchong..:-)

Lagipun masih ada lagi topik di dalam blog saya yang masih belum dihabiskan seperti topik Apa itu Hadis dan Agenda Yahudi Menakluk Dunia, mudah-mudahan dapat diselesaikan di dalam waktu yang terdekat ini.

Berbalik kepada isu di atas, saya berharap agar dengan penjelasan saya ini akan dapat menjawab persoalan yang telah di ajukan.

Sekian, harap maklum.

Jom ke Masjid

Warkah Nizam


Tidak ada komentar:

Posting Komentar