Selasa, 12 Oktober 2010

OKTOBER 2010

Asalamualaikum wbt

Alhamdulillah pada bulan oktober ini genaplah umur anak saya yang kecil sekali itu berumur 2 tahun. Kadang-kadang letih juga nak melayan keletahnya yang berbagai ragam terutama sekali apabila saya sedang membuat kerja di hadapan komputer, ada saja permintaannya nak minta saya buka utube sebab nak tengok video binatang. Sememangnya semua anak-anak saya sukakan binatang. Terbaru yang saya tidak boleh lupakan ialah apabila menghadiri kenduri di rumah jiran saya, dimana kami sekeluarga hanya berjalan kaki sahaja sebab jaraknya yang dekat. Semasa di dalam perjalanan pulang ada seekor anjing yang mengekori kami, apa lagi kakak-kakak dia semuanya kelam kabut berlari nak menyorok di belakang saya sebab takutkan kepada anjing tersebut termasuk juga dengan si kecil tu, dia pun kelam kabut juga tetapi bukannya berlari menyorok di belakang saya malah dia berlari ke arah anjing tersebut akhirnya saya pula yang jadi kelam kabut berlari tangkap dia, begitulah serba sedikit mengenai keletah anak kecil saya yang tidak boleh dijangkakan ragamnya.

Untuk pengetahuan para pembaca semua, pada bulan ini aktiviti saya agak penuh jadi saya memohon maaf sebab posting artikel di dalam blog ini agak kurang berbanding sebelum-sebelum ini. Terlalu banyak perkara yang saya perlu selesaikan dan hand over sebagai persiapan awal. Sebagai manusia kita hanya merancang dan Allah yang menentukan, kadang-kadang kita berharap kepada sesuatu yang kita rasa baik untuk kita tetapi Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk kita. Apa pun janganlah kita buruk sangka dengan Allah seandainya apa-apa yang kita inginkan tidak tercapai. Insyallah, jika diizinkan-Nya, akan saya kongsikan bersama dengan para pembaca sekalian.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar