Jumat, 02 Oktober 2009

Blogger Baru

Asalamualaikum wbt

Baru-baru ini saya telah bertemu dengan rakan lama saya. Kami mempunyai minat yang sama iaitu membaca. Beliau telah mencadangkan kepada saya untuk membuat blog bagi sama-sama berkongsi ilmu dengan para blogger yang lain melalui laman blog. Sebenarnya telah lama saya cuba untuk mempunyai laman blog sendiri tetapi atas kekurangan ilmu (teknikal) saya untuk menerbitkan laman blog ini telah mematikan minat saya.

Namun selepas pertemuan saya dengan rakan saya tadi, minat untuk memiliki laman blog sendiri kembali bersemangat dan sebagai permulaan saya buat dengan trial and error dan inilah hasilnya walaupun secara peribadi saya sendiri kurang berpuashati dengan apa yang telah dihasilkan, namun saya yakin "by time" saya akan dapat mempelajarinya sedikit demi sedikit insyallah. Niat saya hanya satu iaitu untuk sama-sama berkongsi ilmu dan semoga ilmu yang disampaikan dapat memberi manfaat kepada semua dan mendapat ganjaran di sisi Allah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar