Selasa, 14 September 2010

Aktiviti Malam Raya




Selepas solat Isyak saya telah membawa keluarga ke i-city yang terletak di Seksyen 7, Shah Alam. Ini adalah kali pertama saya ke situ dan mengambil peluang sempena cuti Hari Raya untuk mengunjungi taman LED ini kerana difahamkan terdapat ramai pengunjung yang menggunjungi taman ini hampir setiap malam dan sememangnya saya sejak dari dahulu lagi tidak tahan dengan suasana tempat orang yang ramai dan bersesak-sesak, namun pada malam tersebut mereka yang datang melawat agak kurang jumlahnya, mungkin disebabkan ramai yang pulang bercuti di kampung masing-masing, jadi saya ambil kesempatan itu untuk ke sana.


Yang paling excited sekali ialah anak saya yang kecil sekali, gelihati pun ada melihat keletahnya yang cuba memanjat pokok LED sebab nak petik buah. Apa pun dengan aktiviti tersebut dapat sedikit sebanyak mengubat kerinduan kami tidak dapat pulang berhari raya di kampung.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar