Rabu, 25 Agustus 2010

Makluman mengenai abang saya

Asalamualaikum wbt

Sebagai makluman kepada para pembaca sekelian, abang saya masih belum sedar dan masih bergantung kepada "life support machine" walaubagaimanapun keadaan beliau kini stabil. Alhamdulillah. Insyallah kita doakan yang terbaik untuknya.

Tempoh hari saya, abang sulung dan adik saya bertolak lebih kurang jam 9.30 pm dari rumah saudara kakak ipar dan tiba di Bukit Mertajam jam 2.30 am. Hajat nak terus ke Hospital tapi dinasihatkan untuk pulang kerumah dahulu memandangkan pada waktu tersebut memang tidak dibenarkan melawat. Jadi pada keesokkan harinya kami seharian berada di hospital sehingga waktu berbuka dan berbuka bersama-sama dengan isteri dan anak-anak abang saya.
Sempat juga bacakan surah Yassin di dalam wad icu dan esoknya pada hari ahad sekali lagi kami menziarahi abang pada waktu tengahari dan mula bertolak balik ke Kuala Lumpur pada jam 7.00 pm dan tiba lebih kurang pada jam 11.00 pm.

Saya juga bercadang untuk pulang bersama-sama dengan keluarga saya menziarahi abang sekali lagi pada hari Jumaat malam ini kerana dapat pulang llebih ama sikit sempena cuti merdeka dan insyallah akan pulang semula pada hari selasa depan.

Saya sekali lagi memohon kemaafan kepada semua pembaca yang mengujungi blog saya ,kerana tidak dapat membuat posting artikel seperti biasa , mohon diberikan sedikit ruang waktu kepada saya dan insyallah saya akan cuba membuat posting artikel seperti biasa dan saya sekali lagi saya memohon jasabaik para pembaca sekelian untuk sama-sama doakan yang terbaik untuk abang saya, semoga jasabaik anda akan mendapat ganjaran disisi Allah.

Sekian, wasalam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar