Jumat, 20 Agustus 2010

Pulang Ke Kampung Untuk Ziarah Abang

Asalamualaikum wbt

Esok saya terpaksa pulang kekampung untuk menziarahi abang saya yang sedang sakit yang kini berada di Hospital Besar Pulau Pinang dan insyallah sekiranya tiada apa-apa halangan saya akan pulang semula pada hari ahad depan. Sehubungan dengan itu saya tidak dapat membuat sebarang posting artikel di dalam tempoh tersebut.

Sebagai makluman saya juga tidak pasti abang saya menderita penyakit apa, cuma dari apa yang dimaklumkan kepada saya ianya bermula dengan bengkak pada bahagian leher dan bernanah dan yang terbaru terdapat jangkitan kuman pada hatinya yang menyebabkan beliau mendapat penyakit kuning. Keadaan menjadi sedikit sukar kerana abang saya juga mempunyai penyakit darah tinggi dan kencing manis.

Apa-apa pun saya berdoa, semoga Allah akan memberikan kesembuhan dan memulihkan kesihatan abang saya dan memberikan kesabaran kepada keluarga beliau. Saya juga memohon jasabaik para pembaca sekelian untuk mendoakan kesembuhan kepada abang saya, semoga jasabaik anda akan mendapat ganjaran di sisi Allah.

Sekian, jazakallah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar