Kamis, 10 Juni 2010

Balik Kampung

Asalamualaikum wbt

Adalah dengan ini dimaklumkan bahawa bermula dari hari sabtu ini hingga khamis depan, insyallah saya akan pulang ke kampung saya (Pulau Pinang) dan isteri (Ipoh). Anak-anak saya dah tak sabar nak balik ke kampung termasuk juga saya, dah lama rasanya tak menjenguk ibu yang tersayang dikampung. Kemungkinan semasa waktu ini saya tidak dapat untuk update blog, kerana rumah mak saya di kampung tidak ada kemudahan internet, tapi seandainya adik atau abang saya dah pasang talian internet, insyallah saya akan cuba updatekan blog seperti biasa, jika tidak kena tunggu sehingga saya pulang.

Mudah-mudahan saya selamat pergi dan kembali. Kepada rakan-rakan saya yang akan bereunion pada esok hingga ahad ini di Rawang, saya memohon berbanyak kemaafan kerana tidak dapat bertemu dengan anda semua pada kali ini, selamat bereunion daripada saya.

Sekian, hingga jumpa lagi, insyallah

Tidak ada komentar:

Posting Komentar