Jumat, 10 Juni 2011

Balik Kampung

Asalamualaikum wbt.

Sebagai makluman kepada para pembaca semua baru-baru ini saya telah pulang ke kampung untuk menziarahi ibu serta mertua saya , juga bagi menghadiri beberapa majlis kahwin serta majlis pertunangan anak saudara saya. Oleh kerana itu saya ,mohon maaf kerana tidak sempat untuk upload artikel-artikel yang baru di dalam blog ini. Insyallah selepas ini saya akan upload artikel seperti biasa.

Buat pengetahuan semua saya telah pulang ke kampung pada hari sabtu (04/06/2011)yang lepas. Bertolak keluar dari rumah pada jam 10.00 pagi dan hanya tiba di Ipoh pada jam 3.00 petang. Lebih kurang 5 jam tempoh perjalanan untuk tiba di Ipoh dan itu memang memenatkan dengan keadaan trafik yang bergerak terlalu perlahan. Sempat juga saya berbual dengan anggota PLUS Ronda, katanya pada hari jumaat sebelum itu kenderaan penuh sesak sehingga jam 2.00 pagi. Walaubagaimanapun, Alhamdulillah saya dan keluarga selamat tiba di kampung saya pada jam 7.30 malam selepas berhenti rehat dan solat di Ipoh.

Sekian, wasalam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar