Senin, 27 Juni 2011

Topik Baru - Kisah Masyarakat

Asalamualaikum wbt

Sidang pembaca yang dirahmati Allah sekalian, Insyallah topik baru yang akan diperkenalkan di dalam blog ini adalah "KISAH MASYARAKAT". Topik ini akan memuatkan cerita tentang kisah-kisah benar yang berlaku di dalam masyarakat kita. Sehubungan dengan itu, saya dengan ini memberikan peluang kepada semua pembaca untuk membuat posting mengenai pengalaman mereka samada berkongsi kejayaan, kisah suka duka dan sebagainya di bawah topik ini.

Cuma saya pohon, kisah yang akan dipaparkan itu mestilah kisah yang benar-benar berlaku dan ianya mestilah mengandungi pengajaran atau boleh dijadikan panduan untuk para pembaca semua di dalam mendekatkan diri kepada Allah dan sudah semestinya ianya bukannya medan untuk menghentam mana-mana individu ataupun entiti.

Walaubagaimanapun saya berhak untuk tidak mengeluarkan mana-mana cerita atau membuat suntingan pada cerita-cerita yang difikirkan perlu.

Kepada para pembaca yang ingin menyumbang kisah benar anda bolehlah berbuat demikian dengan menghantar e-mail anda ke alamat e-mail saya di nizamblog@gmail.com

Mudah-mudahan cerita yang dihantar itu, kita niatkan untuk kebaikan dan kerana Allah. Maka dengan itu, dengan lafaz "Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih", saya dengan ini melancarkan topik "KISAH MASYARAKAT".

Wasalam.

Ahmad Nizam Hashim

Tidak ada komentar:

Posting Komentar