Kamis, 15 Juli 2010

Penutup - Adab Dan Kepentingan Berdoa



Asalamualaikum wbt


Alhamdulillah, bersyukur kita kepada Allah s.w.t kerana dengan izin-Nya maka topik Adab dan Kepentingan Berdoa dapat kita habiskan. Walaubagaimanapun ingin saya tekankan disini bahawa apa yang saya paparkan hanyalah secebis dari rahsia Doa. Maka saya menyeru kepada diri saya dan juga para pembaca sekalian, supaya kita sama-sama mencari ilmu berhubung dengan bab doa ini samada melalui pembacaan atau dengan menghadiri kuliah-kuliah agama supaya kita dapat memahami dan menghayati apa yang tersurat dan tersirat di sebalik doa.


Mudah-mudahan dengan apa yang dipaparkan dan yang disampaikan akan dikira sebagai amal kebajikan di sisi Allah. Seandainya ada salah dan silap, saya memohon kemaafan dan diharapkan agar para pembaca sekalian sudi untuk memberikan teguran atau nasihat.


Sekian, wasalam.


Ahmad Nizam Hashim




Tidak ada komentar:

Posting Komentar