Minggu, 18 Juli 2010

Penutup - Sheikh Ali Ahmad Mullah


Saya bersama dengan Sheikh Ali Ahmad Mullah dan anaknya



Asalamualaikum wbt

Alhamdulillah, bersyukur saya kehadrat Allah swt kerana dengan izin-Nya dapat saya bertemu dengan salah seorang idola saya iaitu Sheikh Ali Ahmad Mullah. Belum tentu jika kita pergi ke Mekah, kita dapat bertemu, bersalam apatah lagi bergambar atau berbual dengan beliau tetapi saya dapat buat semua itu di Masjid Bandar Bukit Puchong, Selangor. Allah Hu Akbar.

Tiada kata-kata yang dapat saya ceritakan di sini, gambar saya bersama dengan beliau di atas sudah cukup untuk menceritakan segala-galanya betapa gembiranya saya apabila dapat bersama-sama dengan beliau.

Terima kasih yang tidak terhingga kepada Sheikh Ali Ahmad Mullah yang telah sudi meluangkan masanya untuk bersama-sama dengan para jemaah Masjid Bandar Bukit Puchong. Mudah-mudahan Allah akan mempertemukan kami lagi, insyallah.

Sekian, wasalam.


Ahmad Nizam Hashim

3 komentar:

  1. Mana azan yang hang kata nak download dlm blog... tak sabaq nak dengaq....

    BalasHapus
  2. Salam.... aku dah dengaq dah azan tu.. terimakasih.

    BalasHapus
  3. Wa'alaikumusalam...jazakallah

    BalasHapus