Rabu, 19 Mei 2010

Buku-Buku Pilihan

Asalamualaikum wbt

Alhamdulillah, syukur kita kepada Allah s.w.t kerana dengan rahmatnya kita masih dapat hidup hingga ke saat ini dan yang paling penting dengan redha-Nya, insyallah.

Ingin saya maklumkan disini ialah dalam sedikit waktu lagi saya akan terbitkan column baru di dalam blog ini, iaitu buku-buku pilihan. Column ini bertujuan untuk berkongsi dengan para blogger yang lain mengenai koleksi buku yang saya miliki dan juga buku-buku terbaru yang berada dipasaran yang saya rasa sesuai atau patut dimiliki oleh para blogger yang lain.

Disamping itu juga, saya akan cuba untuk mengupas atau menyampaikan isi-isi penting yang terdapat didalam buku-buku yang berada didalam koleksi saya untuk renungan dan panduan buat kita semua. Mudah-mudahan dengan yang demikian dapat menarik minat kita untuk membaca dan mencari ilmu. Insyallah

Tidak ada komentar:

Posting Komentar