Senin, 31 Mei 2010

Demam

Asalamualikum wbt

Dah dua hari dah saya terbaring sebab demam, batuk, selsema, sakit tekak dll. Hajat nak buat ulangkaji bagi tajuk yang seterusnya tak kesampaian begitu juga dengan nak ambil gambar buku bagi di uploadkan kedalam blog ini juga tak kesampaian. Kepada mereka yang berhajat tu saya mohon maaf dan harap bersabar, insyallah saya akan uploadkan gambar-gambar buku serta sedikit ulasan mengenai buku-buku tersebut. Kasihan pada anak saya yang kecil sekali yang baru berusia 1 tahun 5 bulan, sememangnya dia cukup manja dengan saya, apabila terdengar saya terbatuk dia akan menjerit-jerit memanggil ayah..ayah.. tapi buat sementara waktu saya terpaksa menjauhkan diri daripadanya sebab takut berjangkit.

Alhamdulillah, malam ni saya terasa sedikit segar dan bolehlah saya uploadkan satu dua artikel yang ada dalam simpanan saya. Insyallah bila sembuh sepenuhnya nanti saya akan teruskan usaha-usaha untuk berkongsi ilmu ini bersama-sama dengan para blogger yang lain.

Kadang-kadang bila Allah beri kita sakit barulah kita terasa ada banyak benda lagi yang kita tak sempat nak buat. Cumanya lepas kita sembuh nanti terpulang kepada kita samada nak buat atau pun tidak pendek kata kita masih punya pilihan. Tapi seandainya Allah ambil nyawa kita sememangnya kita sudah tiada pilihan lagi. Gunakan masa hidupmu sebaik-baiknya sebelum matimu, Wallahualam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar