Senin, 25 Juli 2011

Protokol 1 - Agenda Yahudi Menakluk Dunia


1.11 Di manakah kebernaran bermula dan di mana akhirnya?

1.12 Kuasa kita dalam keadaan sekarang sama sekali tidak boleh diperlihatkan. Ia terus dalam keadaan demikian sehingga sampai ketikanya apabila ia menjadi cukup teguh dan tidak boleh dipandang remeh.

1.13 Dihadapan kita tersedia satu rancangan strategik yang menentukan tahap manakah kita boleh menyeleweng bagi memastikan usaha yang kita laksanakan membuahkan hasil yang dikehendaki.

1.14 Hanya pemerintah yang berkuasa penuh sahaja dapat menjelaskan secara terperinci rancangan-rancangan yang diatur bagi membolehkan rancangan itu disebarkan keseluruh jentera kerajaan. Hasilnya mana-mana negara berjaya melahirkan sebuah kerajaan yang memuaskan apabila mempunyai seorang pemerintah yang berkuasa penuh. Sesebuah tamadun tidak berjaya berdiri tanpa pemerintah yang berkuasa penuh kerana negara itu bukan hidup dengan bimbingan orang ramai, tetapi oleh bimbingan pemerintah sebegini. Kita tidak perlukan perusuh kerana perusuh gemar melakukan kemusnahan apabila berpeluang. Sebaik sahaja tampuk pemerintahan dan kebebasan berada dalam tangan perusuh, keadaan bertukar menjadi huru hara. Oleh itu seseorang pemerintah perlu bijak menggunakan perusuh bagi menguasai negara.

1.15 Perhatikan orang yang meminum arak, mereka terus dikelirukan oleh alkohol. Mereka menggunakan alasan bagi menikmatinya secara melampau atas nama kebebasan. Kita sama sekali tidak boleh mengikut jejak ini. Orang bukan yahudi dikelirukan oleh arak. Golongan belia mereka menjadi semakin dungu tentang perkara-perkara berkaitan sejarah. Ia akibat keruntuhan moral daripada peringkat awal remaja yang disogokkan dengan agen-agen, guru-guru, pengkomplot, wanita-wanita kita ditempat-tempat yang menjadi tumpuan orang bukan yahudi. Saya juga bergantung harap kepada apa yang dinamakan sebagai “wanita teman sosial”. Mereka adalah pengikut setia yang sentiasa bersedia menurut segala kehendak mangsa mereka supaya terlibat dalam rasuah bagi hidup mewah.



Tidak ada komentar:

Posting Komentar