Jumat, 01 Juli 2011

Sibuk Sikit Minggu Ini

Asalamualaikum wbt

Sidang pembaca yang dirahmati Allah sekalian, mudah-mudahan anda dan keluarga semuanya berada di dalam keadaan sihat walafiat.

Untuk pengetahuan semua, minggu ini adalah antara minggu yang agak sibuk bagi saya. Bermula dengan hari ahad yang lepas dimana pada sebelah pagi saya telah berpeluang pergi ke hari terbuka MTD dan sempat merasa menembak dengan senjata M-16 setelah hampir 15 tahun tidak menembak dengan M-16 kemudian pada sebelah malamnya pula ada majlis khatam surah Yassin dan keesokkannya pula sibuk dengan persiapan Majlis Isra & Mikraj. Insyallah nanti jika ada rezeki saya akan uploadkan di sini gambar semasa di hari terbuka MTD serta majlis khatam surah yassin.

Jadi saya memohon maaf kepada para pembaca yang mengikuti blog saya kerana didalam sehari dua ini tiada catatan yang baru. Insyallah selepas ini saya akan cuba upload artikel seperti biasa sebelum tibanya Ramadhan. Sebab bila masuk saja bulan Ramadhan, saya khuatir tidak sempat lagi untuk menulis kerana pada kebiasaannya, saya gemar menulis pada sebelah malam jadi agak sukar untuk "tune up" dengan solat terawih dan program tadarrus al-quran nanti.

Apa-apa pun saya mohon maaf sekali lagi diatas kelemahan saya.

Wasalam.

Ahmad Nizam Hashim

Tidak ada komentar:

Posting Komentar