Sabtu, 09 Juli 2011

Topik Baru - Agenda Yahudi Menakluk Dunia


AGENDA YAHUDI MENAKLUK DUNIA


Asalamualaikum wbt.

Sidang pembaca yang dirahmati Allah sekalian. Topik baru yang akan saya perkenalkan di dalam blog ini ialah mengenai agenda yahudi menakluk dunia, yang di petik daripada buku “Agenda Yahudi Menakluk Dunia, rahsia disebalik rahsia” dan pengarang buku ini adalah Sabaruddin Hussein keluaran PTS.

Di dalam topik ini, saya akan menyampaikan maklumat yang terkandung di dalam buku ini mengenai 24 protokol yahudi didalam mencapai matlamat mereka untuk menakluk dunia kepada para pembaca sekalian untuk dijadikan iktibar dan sempadan. Namun ingin saya ingatkan disini bahawa tujuan pendedahan ini bukan untuk kita ikuti tetapi supaya kita lebih berwaspada dengan tipu daya zionis dan merenung kembali persekitaran kita ataupun diri kita sendiri, supaya dengan yang demikian kita bukanlah penyokong zionis tanpa kita sedari.

Secara peribadi saya beranggapan 24 protokol ini mungkin tepat dan mungkin juga tidak tepat, jadi saya menasihati para pembaca sekalian supaya tidak menerima bulat-bulat dengan apa yang akan di sampaikan, namun demikian daripada tiada langsung sekurang-kurangnya ada juga maklumat yang boleh kita gunakan bak kata pepatah Melayu “Tiada rotan akar pun berguna”.

Firman Allah di dalam surah al-Baqarah ayat 120 yang bermaksud “Orang yahudi dan nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga kamu menuruti agama mereka”

Sekiranya para pembaca sekalian ingin mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, bolehlah membeli buku ini sendiri atau sekiranya ingin memohon bantuan saya, bolehlah menghubungi saya di email nizamblog@gmail.com.

Mudah-mudahan pendedahan ini akan menjadikan kita lebih bersedia di dalam menghadapi permainan Zionis yang penuh dengan tipu muslihat didalam menguasai dunia ini. Sekiranya ada salah dan silap dari saya, saya mohon ampun dan maaf. Dengan lafaz “Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani”, saya dengan ini melancarkan topik “Agenda Yahudi Menakluk Dunia” di dalam blog ini dan semoga dapat pula kita sampaikan kepada saudara mara atau sahabat handai kita yang lain dan mudah-mudahan ianya menjadi amal kebajikan kita. Wallahualam.





Tidak ada komentar:

Posting Komentar